הרחבה של הלסת

כל השאלות והדיונים בנושא טיפול, בעיות ושיטות ביישור שיניים: שיניים צפופות, עקומות או בולטות, רסן, סגר הפוך, מנשך פתוח, הרגלים, מציצת אצבע, יישור נסתר פנימי ושקוף. יישור שיניים לבני נוער, ילדים ומבוגרים. טיפול עם ובלי עקירות.

מנהל: דר' טליה דיין

הרחבה של הלסת

הודעהעל ידי אליהו » 08 מאי 2013, 11:24

שלום רב.
בקרוב אני אמורה לעבור טיפול ליישור שיניים. התייעצתי עם מספר רופאים שאמרו לי שיש צורך בעקירות ובמכשיר להרחבת לסת עליונה. שאלתי היא האם אפשר לבצע את הטיפול בלי העקירות והמכשיר להרחבת לסת? תוך כדי הבנה שהתוצאה הסופית יכולה להיות פחות מושלמת...
תודה
אליהו
 

Re: הרחבה של הלסת

הודעהעל ידי דר' טליה דיין » 13 מאי 2013, 12:04

אליהו שלום

יש מספר מקרים בהם יש צורך בעקירות שיניים עבור טיפול יישור שינים. בין מקרים אלו: עקירות לצורך תיקון עמדה והטייה קדמית מידי של שיניים, עקירות לצורך תיקון והתאמת הסגירה, עקירות בעקבות צפיפות גדולה של השיניים. בנוסף, ההחלטה לביצוע עקירות גם מושפעת מהגישה של הרופא המטפל (לדוגמא רופא שמרני יותר או פחות).

במקרים שכן מצריכים עקירות - אם נמנע מעקירות התוצאה הסופית מהטיפול עלולה להיות פחות יציבה לטווח רחוק ,ואף עלול להגרם נזק לרקמת החניכיים, קושי בסגירת שפתיים וכדומה.

אתה יכול למצוא מידע מפורט לגבי עקירות ביישור שיניים כאן: ישור שיניים עקירות

לגבי המכשיר להרחבה: כאשר הלסת העליונה צרה לעיתים יש צורך במכשיר להרחבה ולעיתים ניתן לבצע את ההרבחה עם ה"גשר" עצמו. תלוי בחומרת ההיצרות ומיקומה.

לגבי המקרה הפרטני, עלי לסייג בכך שלא אני בדקתי.
דר' טליה דיין
 
הודעות: 113
הצטרף: 24 דצמבר 2009, 16:17
מיקום: יהודה הנשיא 36, תל אביב.


חזור אל פורום יישור שיניים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 17 אורחים

cron